תנאי שימוש ותקנון

תקנון האתר:

  • האתר בו רכשת המוצר מופעל ע”י חברת “כפפרגל” (להלן: "החברה").
  • הזמנה באתר מהווה הסכמה לקבל ולנהוג ע”פ כללי התקנון.
  • תקנון האתר מהווה את הבסיס המשפטי לכל דיון עתידי בין החברה או מי מטעמה לבינך.
  • השימוש באתר הוא “כמות שהואas is – "
  • האמור בתקנון זה בלשון נקבה הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.

שמירה על סודיות המידע ופרטי משתמש:

  • במעמד הרכישה נדרשת למלא את פרטייך, מידע זה מועבר לחברה ונשמר אצלה.
  • החברה מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי המזמינים הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר ומימוש הרכישה עם כל המשתמע מכך.
  • החברה נוקטת בכל אמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע.
  • האתר לא יגלה לצדדים שלישיים פרטים אישיים שמסר המשתמש למעט במקרים של צו מרשות מוסמכת או כל מקרה של הפרת תנאי השימוש או לצרכים משפטיים ככל שיידרשו ע”פ דין.
  • על אף האמור לעיל מובהר בזאת כי העברת מידע באינטרנט עלולה להיקרא ולהילכד ע”י אחרים והחברה אינה אחראית לתקלה או/ו פריצה אשר תביא לחשיפת פרטי המשתמש ו/או מידע אחר אך תעשה ככל שבידה למנוע אותה.
  • החברה שומרת לעצמה את הזכות לביטול עסקה והשבת התמורה לצרכן במקרים הבאים:
    טעות קולמוס בתיאור המוצר, חוסר במלאי, חוסר הסכמה עם הלקוח על אחד מתנאי העסקה ו/או המשלוח, אי-מענה של המשתמש בדרכי ההתקשרות שהזין, חוסר בפרטים חיוניי נוספים.

שירות לקוחות:

שירות הלקוחות של החברה ישמח לעמוד לרשותך ע”פ שעות הפעילות המפורטות באתר במספרי הטלפון של החברה ובאמצעות הדואר האלקטרוני.

מדיניות החלפת ו/או החזרת מוצרים ושירות

לקוחה יקרה:
המוצר אותו רכשת מיועד לשימוש פרטי ואו מקצועי ונמכר בין היתר גם  לעסקים ו/או לנותני שירות בתחומים שונים . מסיבה זו, אין אנו חייבים לבטל עסקאות בהתאם לקבוע בחוק הגנת הצרכן, ובכל זאת בחרנו לשתף אותך במדיניות שלנו וזאת מתוך ראיה שירותית והתחייבותנו לכללי אמון הציבור:

א. החזרת מוצר תוך 48 שעות מתאריך האספקה בלבד, באריזתו המקורית לרבות חלקים וכו’), בצירוף חשבונית הקנייה. יובהר כי לאחר 48 שעות מיום האספקה לא ניתן לקבל החזרזיכוי.

ב. למען הסר ספק: מוצרים נלווים לא יוחזרו לחברו ולא תינתן עבורם כל זיכויהחזר תשלום.

ג. ניתן יהיה להחזיר מוצר שאריזתו נפתחה, במידה ולא נגרם נזק למוצר ואו לאריזתו.

 

אספקה:

לא יינתן זיכוי על שליחת המוצר במידה והשליחה בוצעה (מוביל/דואר שליחים וכו’)- אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוחה כבר קיבלה את המוצר לרשותה, הלקוחה תישא בעלות משלוח המוצר אל הלקוחה וחזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הסליקה.

במידה ודרושה הובלה נוספת להחזרת המוצר הלקוחה תישא בהוצאות משלוח חוזר.

מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצר שנרכש באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

עסקאות בכרטיסי אשראי: תיתכן עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה עד 2.5% נוספים לדמי הביטול לעיל.

אופן החזרת התמורה ללקוח תהיה בהתאם לאמצעי התשלום בניכוי דמי המשלוח ועמלות הסליקה במידה וקיימות.

מדיניות החלפת מוצרים:

המוצר מגיע עם אחריות יצרן לשנה, למעט מקרים בו ניזוק בכוונה ואו נפילה ואו שברים וכו’. המוצר יוחלף תוך 12 יום מתאריך קבלתו אצל המזמין, כאמור בתנאי שלא נפגם ושלא נעשה בו כל שימוש בצירוף חשבונית הקנייה של המוצר.

שמירת זכויות:

החברה שומרת לעצמה את הזכות לתקן ו/או לשנות את תקנון החלפת ו/או החזרת מוצרים בכל עת שתמצא לנכון.

מדיניות החלפת ו/או החזרת מוצרים זו נוסחה בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד, אך מיועדת לגברים ונשים כאחד.

סמכות שיפוט:

פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך בראשון-לציון, תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.

שמירה על סודיות המידע ופרטי משתמש:

במעמד הרכישה נדרשת למלא את פרטייך, מידע זה מועבר לחברה ונשמר אצלה.

החברה מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי המזמינים הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר ומימוש הרכישה עם כל המשתמע מכך.

החברה נוקטת בכל אמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע.

האתר לא יגלה לצדדים שלישיים פרטים אישיים שמסר המשתמש למעט במקרים של צו מרשות מוסמכת או כל מקרה של הפרת תנאי השימוש או לצרכים משפטיים ככל שיידרשו ע”פ דין.

על אף האמור לעיל מובהר בזאת כי העברת מידע באינטרנט עלולה להיקרא ולהילכד ע”י אחרים והחברה אינה אחראית לתקלה או/ו פריצה אשר תביא לחשיפת פרטי המשתמש ו/או מידע אחר אך תעשה ככל שבידה למנוע אותה.

החברה שומרת לעצמה את הזכות לביטול עסקה והשבת התמורה לצרכן במקרים הבאים:

טעות קולמוס בתיאור המוצר, חוסר במלאי, חוסר הסכמה עם הלקוח על אחד מתנאי העסקה ו/או המשלוח, אי-מענה של המשתמש בדרכי ההתקשרות שהזין, חוסר בפרטים חיוניים נוספים.

שירות לקוחות:

שירות הלקוחות של החברה ישמח לעמוד לרשותך ע”פ שעות הפעילות המפורטות באתר במספרי הטלפון של החברה ובאמצעות הדואר האלקטרוני.

משלוחים והזמנות:

  • זמן אספקת המשלוחים הוא 1-4 ימי עסקים עד הבית לכל הארץ, ישנם מוצרים שזמן האספקה שלהם הוא עד 12 ימי עסקים (ללא שישי שבת), בתיאור המוצר רשום מהו זמן האספקה של המוצר הספציפי בו אתם מעוניינים. יומיים לפני הגעה תקבלו הודעה לנייד שהשליח בדרך אליכם וכחצי שעה לפני ההגעה ליעד השליח יתקשר לתיאום עם הלקוח/ה.
  • לברורים ושירות לקוחות תוכלו ליצור קשר במייל או בנייד או בווטסאפ – 055-9969641.

 

  • שירות לקוחות- 055-9969641 המשמש כמענה ללקוחותינו בין השעות 10:00-18:30.
  • איסוף עצמי ברחוב אחוזה 115, רעננה 10:00-18:30, הגעה לאיסוף בתיאום.

 

מדיניות החלפת מוצרים:

יודגש כי החברה אינה לוקחת כל אחריות לגבי המוצר הנרכש באתר.